Merhabalar covit olduk malesef. Kızım önce oldu toparladı 3 gün sonra bende belirtiler başladı. 7.5 aylık kızım ilk ateslenmeye başladığında emmesi hiç azalmadi aksine memeye sardı 3 gün boyunca ek gıdayi da az alır zaten öyle devam etti. Fakat ben hasta olmaya başladım emmesi çok azaldı. Benim 5. Günüm uyurken veriyorum ancak gün içinde hiç almıyor. Sütümün tadı mi değişti acaba ya da azaldı mı covitle? Ben ilgilenemiyorum agir geçiriyorum babası ile hep o yüzden mi acaba? Endişeleniyorum hem beslenemiyor hem sütüm azalır mı diye. Covit olup başına gelen var mı?