Benim kızımdada vardi sağ göz kapağının uzerinde küçük bi kızarıklık kabuk bağlama gibi bi durum olmadi ama belli oluyodu tabi ilk zamanlar çok üstüne düştüm sonra herkes doğum lekesi falan dedi doktorda olur öyle zamanla geçer dedi şuan 5 ayligiz geçti yok artik sizinkide geçer umarım