Zehra_minikkusum _fatma0666 gece alıştırdım başta ağladığında ağzına veriyordum bide nuk un kauçuk uçlu emzigiyle alıştırdım göğüs ucu gibi yumuşak diye daha rahat tuttu plastikte midesini bulandırıyordu 4 hafta sonra değiştirmek gerekiyor kauçuğu plastiğe döndük 8 aylık dış sancılarını hafifletiyor çok rahatladım
Azyef _fatma0666 önce ucuz emzikleri denedım sonrasında bibs onu tuttu onuda tutmasaydı avent alacaktık tuttu allahtan 2 aylıktı denemeye başladığımda
Minisinannesiii _fatma0666 benim oğlumda almiyodu emzirirken uykuya daliyodu bende mememi çekip emzik verdim öyle alıştı biraz normalde hic almiyo yine de sadece uykuya dalarken
SuzanNaz _fatma0666 benim bebeğimde asla tutmadı bir sürü emzik denedim taa ki bibs ve frigg alana kadar şimdi Allah’a bin şükür emiyor 😍
Senaelif1 Benim de 1 aylık bebeğim ilk başlarda almıyordu ısrarla sürekli vererek aştık bu durumu farklı zamanlar sürekli verdim
Senaelif1 _fatma0666 bizde de öyle oldu alışık olmadığı içindi şu an alıyor yani kusacak gibi olduğunda çıkardım ama sonra vakit geçtikten sonra tekrar denedim
Kbrnrgnc Tutmayan tutmuyor malesef yiğenim 6 aylık oldu halen ağzına koyunca öğürüyor oğlumda doğduktan yarım saat sonra verdik cuk cuk emdi 9. Ayına girdik şimdi sadece uykuya dalarken kullanıyoruz bırakmak üzereyiz
Bsrtncsy Çok ilginç ama bir yerde okumuştum memeyi ağzına verince dışına top gibi olan yere tırnağınla tık tık vurunca anında tutuyor.Neden bilmiyorum ama bizde işe yaradı.Hâlâ ağlarken aynısını yapıyorum hemen emmeye başlıyor.Birde bunu deneyin
SuzanNaz _fatma0666 Bala bandırmak mi? Bal şişelerinin üstünü okumadınız herhalde ya da doktorlar çıkıp bebeğinize anne sütü hariç şeyler vermeyin diyenleri de duymadın ? Balın üstünde 1 yaşının altında çocuklara tehlikeli yazıyor ki minicik yavruya şekerli şeyler vermek ne kadar doğru
Senaelif1 SuzanNaz bana da pek ez bal dediler ama sağlıklı bulmadığım için yapmadım sabrettim sonunda kendi aldı sadece uyurken veriyorum sonra kendi atıyor uyuyunca ona batıracağınıza kaynamış suya batırın daha iyi