Aselina25 Her banyo yapıp çıktığımda bebeğim emmiyor çok kötü ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bu durumu yaşayan varmı bebeğim bu arada 7 aylık sakinleştiremiyorum
Sedaekrem Aselina25 Banyodan cıkınca cıtcıtlı sını giyene kadar agladı basta sonradan duzeldı belkı usuyodur canm bırde Bıraz nazik giydirmek lazım eminim dikkat ediyorsundur ama belkı daha hasas olunmasını istiyordur Gıydirdiğin sey rahatsız ediyorsa ama bende usuyor olabılır
Teemo07 Aselina25 4 aylık civarı bu durumu yaşadım meğer gazlanıyormış. Gazını çıkarınca susuyordu. Ama ne aglama norarana kadar. Öyle birşey olabilir mi ki? Su tutuyorlar veya biraz kendilerini sıkıyorlar ya belki gaz yapıyordur 🤷🏻♀️