Moms9 Doğum günümüz yaklaşıyor malum havalar kötü.. ama kapalı sıcak bir mekanda kutlanacak. Salopet beğendim kısası ve uzunu var. Bayramda da yazın da giysin istiyorum nolur kararsız bu anaya bi yol gösterin tıkandım 😁 https://imgyukle.com/i/EByBUq https://imgyukle.com/i/EBysjP
Eminerd Moms9 içerde de kutlasanız kısa olan çok absürt durur 🙄🙄 uzunu alıp yazın içine beyaz tişört ile giydirebilirsiniz 👍🏻😊
Moms9 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi teşekkür ettim yorumunuz İçin 😊✨ daha oturaklı durur gibi geldi bana da uzun hali inşallah karar verebileceğim
Moms9 Eminerd evet öyle diyince bana da mantıklı gelmedi doğru diyorsunuz 😚 teşekkür ettim yorumunuz İçin de 🍀
sheesyelllow Moms9 bizimde doğum günü geliyor bende sizin gibi kısa olan beğendim ama havalar soğuk diye vazgeçtim😔😔instada ufak adam var ordan bakicam uzun daha iyi olacak
Moms9 sheesyelllow nice yaşlara şimdiden 🍀 o sayfayı duymamıştım baktım şimdi güzel ürünleri varmış 🙏🏻 Sanırım uzun daha mantıklı evet 🥳