Karanhulya Bebegım başından beri emmedı üç aylık olacak 5gune. Bu eds varmış hortumlu sistem onu denesem tekrar süt gelir mi acaba sütü sonradan gelen var kı aranızda
Elif_mira20 Karanhulya gelir tabiki sen ywterki kendine sütüne inan gelir mi gelmez mi diye kendini strese sokarsan olmaz neden gelmesin bol bol emzir tahin meyve suyu kompostolar iç en önemliside üzüp stres yapma bide bol bol suu sonr akendin bile inanamazsın
momma Elif_mira20 Karanhulya bende aynı durumdayım gazlı dogdu her memeye geldiginde gazı geldi kafasını geri cekti tutmadı makineyle sagdım 2 ay sonra mastit oldum antibiyotik alınca sütüm tümden kesildi emziremedigim icin. Simdi deniyorum 4 aylık oldu memeyi tutuyo ama hic sütüm yok emse gelir mi diyorum bu sefer süt gelmeyince cıldırıyo 😞😞😞
Dragon2018 Karanhulya gelir inşallah orneklerini gördüm ben emziriken sürüm çok diye söylüyordum hep böyle böyle artti
Elif_mira20 momma hiç vazgeçme asla kendinden sütünden bol bol emzir tahin komposto su bol bol iç ye stres yapma gelir emn ol
Karanhulya momma :(( sizde dediğim aletten mi denesenız. Kaşık biberon şırınga hepsını denemiştim vaktınde krizlere giriyordu
momma Elif_mira20 doğru söylüyorsun ama sorun şu ki boş geliyor haliyle süt yok çıldırıyo emzirmediğim sürece süt gelmeyecek ne yersem yiyim.🙈 gelmesi için yeniden emmesi gerek ama boş çekince kriz geliyor😂🙈
momma Karanhulya sütüm tekrar nasıl gelir hiç bilmiyorum ümidim de yok açıkçası🙈 sütüm vardı memeyi tutmadı şimdi sütüm yok ama tutuyor çok üzülüyorum 😔
momma Karanhulya evet haklısın en etkili yöntemin eds olduğunu söylüyorlar umarım denersin ve en yakın zamanda bebis emer canım🙏🏻 ben o kadar savastım ki artık gücüm kalmadı acıkcası malesef pes ettim🤦🏻♀️