Bugün de sormuştum aslında test yaptım negatif çıktı diye.. Adetim dün olmam gerekiyordu asla gecikme olmaz normalde.. Bugün test yaptım ilk yarım saat negatifti.. 3 4 saat sonra baktim çok silik bir çizgi vardı genelde 5 10 dk sonrasını önemsemeyin diyorlar 🤷♀️🤷♀️var mı başına gelen 🙄