Biricik01 ben de onu kullanıyorum sleepyi çok övdüler diye aldım ama bildiğin naylon sivilce çıkartıyor poposunda o yüzden ev temizliğinde kullanıyorum. Hatta çocuk 9 aylık oldu ben hala uni baby 0-6 ay kullanıyorum, ıslak mendilden ziyade ıslak yumuşak havlu gibi😍. Siz 6-12 ayı kullandınız mı acaba o da iyi mi?