Bugün dogadanin dokuzlu form çayını aldım ama içimi kuşku düştü bir sıkıntı olurmu günde 2 defa emiyor çok emmiyor bebeğim 14 aylık birde nekadar iccegimi bilmiyorum rica etsem beni bilgilendirirmisiniz bir ay mi içeyim bir kutu bitince ara mi vereyim