Hanımlar 1 numara mamadan 2 numara mamaya ne zaman geçiyoruz. Mesela tam 6 aylıkken mi yoksa 7. Ayın sonuna dogru mu? Şimdi 0-6 ay diyor ya 1 numara mamada. O zaman mesela 6 ay 10 günlükken de 0-6 grubuna dahil olmuş oluyor ya, 1 no mu kullancam ? Yoksa direkt doğumdan itibaren 6 ay dolunca başlamalı mıyız? Kafamda deli sorular. Kızım 5 ay 20 günlük. Evde 10 gün yetecek 1 no mama var. Sonra 1 mi 2 mi alayım ?