Bebegım 3 ay 22 gunluk yrn sunnet olacak. Ayrıca cok gazlı bir bebek. Sunnet sonrası canı acıyınca birde gaz sancısı eklenecek dıye sımdiden stres sardı nasıl sakınleştiricem emziricem nası bezını degıstırecegım diye. 😒Kolaylaştıracak Önerileriniz var mı