Sedaekrem Bebegım sesli sesli cıglık atıyor kızlar sizinkilerde durum nedir bazen kızar gıbı ama cogu zaman mutlu gıbı
Nursena0606 Sedaekrem çığlık ne ki? Kendini sıkıyor ıhhhh diye bağırıyor ve bunu gazı kakası olduğu için yapmıyor oyun olsun diye yapıyor. Sinirleniyor, bağırıyor.
Dimitrina_kovaceva Sedaekrem 5 ay 20 günlük. Yavaş yavaş durulmuş olsa da bundan 2-3 hafta önce durum vahimdi. Çığlıklar susmuyordu…
Sedaekrem Nursena0606 yanı sınır belirtisi olarak da az cok var gıbı ama genellikle oyun amaclı gıbı bizimkisi
Ahter Bütün gün sesinden başım çatlıyor artık. Öyle bir bağırıyor ki hatta boğazı yırtılacak sanki hatta sonrasında öksürüyor boğazı kaşınıyor sanırım o kadar bağırmaya😂
Sedaekrem Ahter ay benimkide boyle ucgatcı gıbı ilgilenmek dıyemı yapıyor anlamadım mınık minik oksuruk yapıyor ama normal Bı oksuruk gıbı dusunmehın onuda mı kesfettı acaba 😅
Sedaekrem Kesfettı gı dogru dur da sınırli Bı benek de degıl aslında ama Bı an sınırden mı yapıyor dedım acaba ama yok gelısım sek Bı surec demekkı