elftncy Arkadaşlar 9 aylık bebeğim var alt iki dişi 6 aylıkken çıktı normalde üst ön dişler çıkması lazım ama onlar çıkmadan Azı dişi çıktı normalmi bu tedirgin oldum yardımcı olur musunuz
eceunverkanra elftncy Evet normal diye biliyorum☺️ Dislerin belirli bir sıralaması olsa da kisiden kisiye degisiyormus diye duymustum