Cans96 Su vermek kesinlikle zarar vermez, sadece mideyi su ile doldurmayalım diye vermeyen vermez çünkü anne sütü herseyi barındırıyor. Ben yaz bebeklerine kesinlikle verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Zarar konusuna gelirsek ateş düşürücüler antibiyotikler çok daha zararlı fakat gözü kapalı yazıyor doktorlar, inanın su bunların yanında çok masum ve temiz bir içeçek