deniz-95 zaydn benimki de o civarda. Ben tutmayacağım. İstersen tutabilirsin ama sütün azalabilir hem daha çok küçük ek gıda vs alamıyor. Sen bilirsin tabi😊
1ana1bebe zaydn 4,5 aylik olucak bence tutarsiniz, bi deneyin yoruazsaniz devam edersiniz, ramaz orucunun mükafatı diger aylarda tutulan oructan cok cok farkli
Dondurmalikahve zaydn Henüz erken olduğunu düşünüyorum. İlk ramazana denk geldiği zaman 3 aylık falandı tutmadım. Daha sonra ramazanda 15 aylıktı o zaman tutmaya başladım. Siz birgün tutup deneyin isterseniz.
Hazelzkn12 zaydn bebeğiniz çok küçük bence kesinlikle tutmayın sütünüz azalır 1 bardak su bile etkiliyor sütü saatlerce su içmiyceksiniz kesilebilir bile belki
zaydn deniz-95 yarın doktor randevum var sorayım en iyisi gerçi doktorlar her türlü tutma der de hamileyken bulantımdan 1 ay tutamadım 1 ay borcum var bunu da tutmazsam baya katlanacak bakalım duruma göre
izmirlianne zaydn Bebeğinizden kıymetli mi? Tek besin kaynağı sizsiniz. Nasıl kıyabileceksiniz? 8-9 aylık falan olsa tamam diyeceğim. Bunun sevaptan çok o çocuğa günah olduğunu düşünüyorum.
Misracalik zaydn tabikide tutulmaz almanız gerek besinler var bebeginiz cok kucuk ,.. sakın tutmayın sonra tutarsınız