Amineninnannesii Bebeğimin kafasında ve boynunda minik isilik gibi sivilce tarzında şeyler var bu arada 40 günlüğüz neden acaba bilen var mı (hastaneye gideceğim meraktan soruyorum hemen linçe girişmeyin…)
Makaron_88 Amineninnannesii sıcaktan olabilir sütünden birşey geçmiş olabilir eğer emiyorsa yıkadığınız şampuan gelmemiş olabilir vs
Mirayasel42 Amineninnannesii canım 35 günlük bebeğim benım aynı durum var doktora gosterdık çok normal yenıdogan bebeklerde genellikle olur dedi bende hatta mustelanın kremini sürdüm oda ona bile gerek yok duş aldırın bol bol dedı
Ahter Çok sıcaklamış olabilir biraz daha az giydirin takip edin. Bende biraz fazla giydirince anne yüreğiyle üşür diye o da öyle isilik dökerdi.