Bende dün aldım kuzum arı mama a101 de vardı yedirdim oynatarak tadina baktım kötü değildi evde kendim yaptım saatlerce uğraşıp mama onu yemedi arı mamayı yedi bizimkide hazır yoğurt yemiyo ev yoğurdu illa bugün bitmişti hazır almıştık ondan verim dedim yemedi 🙇🏼♀️