Atikeemre14 Elifin-annesi ben normalde slpy kullanıyordum 3 aydır beyb turco kullanıyorum gayet iyi bir sıkıntısı yok ayrıca kızım şuan 27 aylık
EkiminAnnesi Elifin-annesi ben 4 aydır kullanıyorum memnunum. Yenidoğanken prima premium care kullanmıştım. Sonra baby turcoya geçtim. Gece hiç değiştirmiyorum pişik olmadı 🍀
PembePelikan Elifin-annesi yeşil olanı büyük oğluma kullanıyorum çok memnunun ama 2 aylık bebeğime alerji yaptı hemen bıraktım.. küçüğüne önlem aldım onu kullanıyorum
ant331 Elifin-annesi ben bayagidir kullanıyorum gayett3 memnunum. Kalıp olarak evet küçük ince falan gelmedi bence gayet iyi. Ve şuan bezler içinde bence en uygunu.
Hefe Bez fena değil ama bana biraz ince geldi ilk zamanlar çok değişecek olunca fiyat olarak uygunsa kullanabilirsin pisik falan yapmadı bizde bir de numaralari normale göre küçük aklında olsun
Deniz3434 Elifin-annesi bebeğim 3 aylık doğdundan beri kullanıyorum baby turco kilot bez çok memnunum sızdırmıyor ve pişik olmadı hiç
Misipisi35 Elifin-annesi pişik yapti begenmedim en iyi bebek bezi prima Taktığım an pisikten eser kalmiyor
Selda-gokturk Elifin-annesi brn kizimda kullandim oglumda da kullaniyorum cok memnumum ama her bbeek de farkli tabiki 🤗