Adakuss Kızlar bebeğim 5 gündür kaka yapmıyor ve her emzirme sonrası kusuyor ne yapayım Bn bilemedim bugün 2 aylık olduk
Sensusfreud Adakuss eğer sadece anne sütü alıyorsa doktorumuz 10 güne kadar kaka yapmaması normal demişti kusması için bir şey diyemeyeceğim ama benim oğlanda 3 aylık olmak üzere kusması var ama fazla geleni çıkarıyormuş ben sağlık ocağındaki ebeye sormuştum
gozdekrks Adakuss az bisey zeytinyağı sikabilirsin poposuna doktormoyle söylemişti küçük 1 milimlik siringayla
Sebusebu Adakuss bugün aynısı bize oldu canım. Sıvı seklinde kustu sürekli ardından yaklasık 4 saat sonra beline kadar kaka yaptı üst üste 2 kere
Pinarerdem1 Benim oğlum 9 aylık yavaş yavas daha yeni azaldı kusması kaka ile biz hep sıkıntı yaşıyoruz oğlumun bağırsakları yavaş çalışıyor bı süre bekledikten sonra fitil ile yaptırıyoruz ama siz doktorunuza sorun gösterin herhangi bir sıkıntı varmı diye
Busramaden Adakuss acıl dr gıdın ben kaka yapmıyp dıye gıttıgımde eger kusmuyosa bu bı sorun degıl demıstı tedavıyle duzeldı oglum