Bebeğim 3 ay 10 gunluk.. Yüzünde ve bacaklarının bazı yerlerinde egzema vardı.. Başka şikayetimiz yok.. Doktor süt alerjisi olabilir diyip alerjiye sevk etti. Bulunduğumuz yerde alerji bölümü yok en yakın sehirdeki üniversite hastanesine gidecegiz.. Nasıl bir test yapacaklar..? Bizi neler bekliyor..? Bu durumu yasayanlar anlatabilir ler mi?