Ben ikizlerime vicco aldım ama kalıpları büyük kızıma da oğluma da 20 aldım kızımın ayakları ince oğlumunki tombik ikisine de 20 büyük geldi. Covid filan olduk o ara değiştirmedim kaldı öyle kızım yürümeye başladı oğlum daha yürümüyor. Bende LCW aldım onda kızıma 19 oğluma 20 tam oldu