Sevgili anneler benim kızım 18 aylık yemek konusu hep zorlayıcı oldu bizim için artık daha çok zorlanıyorum. Ekran izletildi kısa bir süre anca o zaman yemek yiyordu ama ben düzene koymak istiyorum. Kendi kendine yesin istiyorum ama kendisi yemek için hiç uğraşmıyor. Ekmek sinir kaju ceviz verirsen elinde kendi kendine yiyor ama masaya oturunca önüne tabak bile istemiyor. Ama oyunlarda hep kaşıkla ağzına bir şey götürüyor yemek yiyor yani istese yer gibi. Bu arada anne sütü de alıyor. Sizin çocuklarını yemek yiyor mu ya da nasıl duzene koydunuz yardimmmmm