Belissimo canım aynı bende sen gibydm, 20 günlük bebeğim var , sürekli emziriyodm, uyuyodu memede, sonra sürekli ağlıyodu, aspiratör altlarında fön makinalarında gazı var diye dolaştırıyodum meğer açmış :( ne zamanki mama verdm inan doydu ve uzun saat uyudu, emzirmeyi sağmayı bırakma ama ek olarak mamada ver lütfen önce karnı doysun, herşeyi gaza bağlıuoruz ama çocuklar açlıktan ağlıyo genelde :((( İlk oğlumda aynı hatayı yapmışm aç aç poposunu pışpışlayarak uyutup yatrmişm yawrumu , şimdi bu 2. De anlıyorum , benden tavsiye emzir arkasndan mama ver , memeyi iyice boşaltmayı öğrenip sütün olana kadar, 2 saatte birde göğüslerini sağ mutlaka faydası olur🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Allah yardmcn olsn