25 günlük bebeğim var karnı tok olduğu halde emziği düşünce kolları ayakları hiç durmuyor ve ağlamaya başlıyor . Ağzından sık sık düşürdüğü için artık sürekli yanına gidip emzik tutturmaktan gına geldi . Ağlamaya başladıysa kesin emziği düşmüştür . Kaka yapma problemide var kakasını yapmaya çalısırken ağlama krizlerinde emzik çok kurtarıcı oluyor . Emziğe mi alışmaya başlıyor diye de korkmuyor değilim . Var mı bi fikriniz anneler