Kızlar burda çok gördüm uykuya geçişi kolaylaştırıyor diye. 4 aylık oğlum şuan atak döneminde dalamıyor diye almayı düşünüyorum açıkçası. Kaç damla kullanılıyor nasıl oluyor yA. Uykusu var gözleri kapalı ağlıyor resmen kıyamıyorum artık ona çok üzülüyorum 🥺🥺