Guzelanne34 tabi ki benim bebeğim 6 aylıkken vermeye başladım ek gıdaya geçtikten sonra nane çayı dediğim taze naneyi suda kaynatıp demlemeye ılımaya bırakıyorsunuz ben hep ek gıdadan sonra vermeye başladım hatta bazen nane suyuna zeytinyağı damlatıyorum çok şükür ne sindirim problemi ne de sancı,koku sorunu yaşamadım ek gıdadan sonra 🙏🏻🧿