Selam kızları 2 aylık kızımın yüzündeki isilikler geçmeyince bugün kontrolde doktorumuz farklı ilaçlar verdi (hametan, fucicort ve Fito) bir süre bunlarla devam edelim dedi, ayrıca bana da yediklerime dikkat etmemi ne yediğimde isilik çoğalması oluyor yada olmuyor kontrol etmemi söyledi. Sorum şu; verdiği kremlere bugün hemen başladık ve yüzü maşallah pamuk gibi oldu bitti isilikler sabah çok kötü durumdaydı. Eğer alerjik olsaydı da hemen geçer miydi böyle 🥺