Sulegdz hayır yani sanki isteyerek i emzirmediniz. Her bebek sanki anne sütü alıyor. Bu baskılardan yıldık artık. Gerçekten bu insanlar nekadar kötü . Herkesin alım gücü bir değil. Olmayınca bir ekmek bile alamoyorsun. Bebeğiniz çok küçük daha. Eğer bişilerden kısıpda alma imkanınız varsa devam edin derim. O um dıçımda ayına göre hesaplama yapıp günde minimumnekadar içmesi getekir netten bakın okadar aza indirim. Örneğin gece tek seferde 220 cc içiyosa yarısına düşürüp verirsiniz. Gündüzleri ek gıdayla beslersiniz. Gece mama için uyandığındada günlük alması gereken tutar kadar besleme yaparsınız. Allahım kolaylık versin geçim bu devirde çok zor. Ben özelden bir kişiye masıl yazılıyor bilmiyorum. Bana yazarsan özelden bir kaç şey sormak isterm. Sevgiler🌸