Eylemclskn bende yapıyorum her ay 3,5 yaşındaki oğluma 1 yaşına kadar yaptım şimdi 3,5 aylık küçük oğluma yapıyorum :) ilk ay ultrsn resimleriyle bir yaZdım ikinci ay ayakkabılarıyla iki yazdım üçüncü ay küçük araba oyuncaklarla üç yazdım tabi en sevdiğim kıyafetleri giydiriyorum ve her resme abisinide koyuyorum 🥰 4 aylıkken çarşaflardan ip yapıp bir 3 kıyafet asıp dördüncüye oğlumu koymayo düşünüyorum