Merhaba. Ben 2. Gebeliği düşünüyorum hatta gecen ay reglden 5 gün önce falan denedik olmamıs regl oldum. Hatta suan normalde regl 7 gün sürerken 10. Günüm oldu bitmiyor hala nedense. Başına gelen varmi cocuk planlarken neden böyle uzadı ki. Birde doktorw gözükmem gerekirmi gebelikten önce. Gerci randevu bulamiyorum 1 haftadır devlet hastanesine 🙄 doğurana kadar bulurum umarım 😁 bana 2. Gebeliğim için akıl verebilcek yönlendirebilcek olan bakabilirmi