Biz de 9 gündür kabizdik. Bebegim 4,5 aylık. Masajlar, suya oturtmalar, zeytinyağları (hem icirdim hem makattan pamukla surdum) neler neler. Hiçbiri ise yaramadı. Dr lavman yapalım yapamazsa dedi. Bugün fitil aldım ve fitille yaptı. Ben de düşünüyorum bundan sonra ya tekrar kabız olursa diye… O zaman ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum. Çözüm yolu varsa ben de beklemedeyim.