Fun Dilek29 25 aylığız henüz ben de burda bekleyim neler bekliyo bakalım bizleri 🙃 bebeği dediğim dedik aşırı inatçı ama okulda da öğretmenini çok iyi dinleyen tüm kurallara uyup evde asla uymayan bebekler var mı bakalım 🥲
YorgunAnne6 Dilek29 32 aylık olmak üzereyiz kreşe başladik geçen salıdan beri şükür kreşimiz iyi gidiyor tek sıkıntısı 3.gun hasta oldu korona da bile ikinci güne sarkmamisti bir haftadır toparlayamadi 😌
Fun YorgunAnne6 kızımda kreşte hasta oldu uzun sürdü ilk kez bukdar :( doktorum ımmun44 vitamin aldırdı siz de bi sorun isterseniz genel olarak yorumları da çok iyi
YorgunAnne6 Fun aynen canım bizim de ilk ya takviye olarak çinko ve d vitamini verdi ilaç kullanmanıza gerek yok dedi , balık yağı kullanıyoruz ekstra Hindistan cevizi yağı da kullanın dedi aldım ama veremedim bugün çocuğa 😌 artık bişeylere karıştırıp vereceğim
[silindi] Dilek29 oğlum 2.5 yaşında herşeyi kendi yapmak istemesi evi dağıtması beğendiği kıyafete kafayı takması istediği olmayınca da ağlaması dışında sorun yok 😀 ama çok komikler ya pat pat da konuşuyor ya
esiladerininannesi 26 aylık kızım sürekli oyun oynama isteği, mız mızlanması, iştahsızlığı dışında gayet iyiyiz bundan sonra neler bekliyor bekleyip görmek lazım
Nrnfth Dilek29 27 aylik en çok uykuya direniyo gece uyanip saatlerce agliyo evi geziyo kucakta uyumak istemiyo artik tükendik bi de asla hayir dememizi istemiyo tahammülü yok hayira umarim cabuk gecer bu durum