Kızlar tahmin ediyordum ama test vermedim çünkü parol dışında ilaç kullanamam diye bugun koku gitti tat var ama oda öyle böyle . Bebeğimi nasıl koruruuum ailemin yanındayım onları nasıl koruurum kendimden .
Sütüm de azalmişti ne yapıcam çok korkuyorum aşım da yok :(