Ahsen123 GUBILIK mama veriyorum cnm günde bi kere vermek istiyorm çok zayf hem toparlasn hemde kaşığa alşsn die
Melikeakiner Hiç verilmez, kaşık mamaları 6 aydan sonra ek gıda yerine verilir. Birde arı mama hiç vermeyin, paketin yarısı şeker. Bebeğinize yazık karaciğer yağlanmasına neden oluyor.
guvesra arı mama vermeyin yazık günah şeker deposu bir şey o. doktorlar da kesinlikle önermiyor. bebelac alabilirsiniz mesela. sadece doyması değil sağlıklı iyi beslenmesi lazım tam büyüme gelişim çağında