0503 Ne güzel iki yaşında hala emiyor🧿 yapma dediğinizi maalesef çok yaptım sütümü sağıp biberonla verdim tabi artık vermiyorum, alıştırma bardağını deniycem mutlaka, benim bebeğimde huylu biraz sanırım emzirirken biriyle konuşurken yüzünde ağlama ifadesi oluyor mız mızlanmaya başlıyor konuşmamı istemiyor resmen rahatsız oluyor 😊 bende artık alıyorum onu odaya geçiyorum loş ışıkta sakin bir ortamda emziriyorum zaman olarak daha uzun ve verimli emiyor ve uykuya geçişi daha rahat oluyor, tavsiyeleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻