Kızlar bundan 2 sene önce üniversite de kyk kredisine başvuru yapmıştım ama paranın yattığından onaylandığından haberim yoktu bugün ödeme emri gelmiş 4600 tl, dönemi diye bir yer var kağıtta 01.12.2021 tarihi yazıyo yani o gün hesaptan geri mi alınmış paranın hepsi ama ben tek kuruş para almadım çekmedim, almadığım parayı ödemek zorunda mıyım sonuçta tek kuruş almadım nereyle irtibat kurmam lazım yardımcı olur musunuz lütfen