Sevgılı anneler .Bebek kıyafetlerini hangı dererjanla yıkıyorsunuz acaba . Omo aldım ben bırılerinin öneriyle agır olan lekeler hıc cıkmamıs . Her türlü lekeyı cıkaracak deterjan varmı ? Kullandıgınız memnun kaldıgınız bir ürün var mıdır ? Camasırlae hıc yıkanmamıs gıbı cok sinir bozucu gerçekten aynı durumu yasayan varmı?