Gulcan5355 bi emzirme danışmanı yazmıştı her bebek farklı kimi 3 ay biberon kullanır memeyi reddetmez kimi 3 kere kullanır reddeder. Bi de akış hızı yavaş olsa bile hep aynı hızda aktığı için memeden öyle sürekli aynı gelmediği için meme reddi oluyomuş ben de en yavaş akanı kullanmıştım ama olmuştu meme reddi. Alıştırma bardağı kullan olmazsa ben 2 buçuk aylıkken falan kullanmaya başladım o meme reddi yapmıyor silikon uçlu damlatmaz olanlardan hatta chicco nun 4+ olanı da var sanırım