biberonmamasi Eşimin tarafı kızıma küpe taktı ama ben kızımın kulaklarını açtırmayı düşünmüyorum kendisi isterse büyüyünce kulaklarını açtırır küpe takar ama elimde küpeler var şimdi sizce napmam gerekir bozuyum mu
elmaliturtam biberonmamasi ne diye bozduracaksınız ayıp olur bırakın kalsın biraz büyüdüğünde deldirirsiniz olmadı hatıra kalır kendi büyüdüğünde istediğini yapar.
zarifbirhanim biberonmamasi Saklayın kızınıza hatıra kalır. Ben kizimin ilk küpelerini satmayacagim. Cunku yok fiyatına alıyorlar
dolunaymomsss biberonmamasi sonuçta o kullanılacak bir hediye neden bozdurasin ki çeyrek desen neyse ihtiyaç dersin çeyreği napcam takamam dersin
elmaliturtam biberonmamasi ne fark ediyor alınan hediyemi değişiyor sonuçta yakın biri ki altın küpe almış akrabadır eş dostur
crazymommy biberonmamasi Vay be ayda senede bir görüştüğünüz insan lar küpe takmış maşallah maşallah valla 😅🤣👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Ommalik Neden bozdurasiniz canım ihtiyacınız yoksa, aile büyükleri almış hediye. Takmiyorsa bile ilerde verirsiniz kendisine hatıra diye .
Babybloom biberonmamasi saklayacaksınız bence yapacak bir şey yok. Ben de öyle künye saklıyorum satılmaz, ayıp olur benve
25moonlight2021 biberonmamasi kızınıza alınan hediyeyi neden bozuyorsunuz ki. Bırakın kendisi büyüyünce nasıl değerlendirmek isterse öyle değerlendirsin. Ben kızıma verilen 10 lirayı bile harcamadım kıyamadığımdan, ona saklıyorum
Wolverine biberonmamasi kulağını deldirmiyorsan kendi istediği zaman deldirsin diye hediyesini de bekletebilirsin
arzuu-52 biberonmamasi niye bu kadar dert ediyorsunuz ki kenarda dursa nolucak? İnsanlar düşünüp almış sonuçta. Ayrıca kulağını deldirmeyi düşünmüyorum diyen insanları hiç anlamıyorum. Kız bebek sonuçta illaki deldirmek isteyecektir büyüdüğünde. Ben 8 aylıkken deldirdim. Kendini bildiği zaman canının yanmasındansa acıdan bi haberken delinmesi daha mantıklı bence.
Deletedmom5447 biberonmamasi saklayın niye bozduruyorsunuz kızınızın o ilerde isterse kendisi bozdurur
Zlm biberonmamasi saklayacak bı yeriniz yok mu dursun ilerde actirmazsa bozdurursunuz ayip olur şimdi
Portakal biberonmamasi dursun bence. Çok yakın akraba değilse çok değerli bir şey takmamişlardir heralde.