AyseninAnnesiiii https://resimyukle.io/r/ys5KmlFQ4J Hava şartlarından gidemedim bebeğim 4 aylık hava düzelince gidicem sma böyle kırmızı olunca korktum 😒
Kikiriki AyseninAnnesiiii Cok yüksek olmamak beraber kanın da hafif pıhtılaşma çıkmış, ve de bakteriyel kaynaklı bir enfeksiyon olabilir gibi.
Kikiriki AyseninAnnesiiii Bebegi götürmenize gerek yok eşiniz veya siz tek gidip doktorla bir görüşün sonuçta değer yüksekliği var
Kikiriki AyseninAnnesiiii dediğim gibi telaş yapılacak bişi olmayabilir ama sonuçta referans değeri dışında çıkmış dediğim kendiniz yada eşiniz yarın gidin doktorla bir görüşün
Kikiriki AyseninAnnesiiii Rica ederim bide TSH daha önce yapılmış galiba size birşey dediler mi yüksekliği ile alakalı
Kikiriki AyseninAnnesiiii anladım ama siz diğerini ertelemeyin inşallah hiç birşeyi yoktur yavrunuzunn🌸