Ben de öyleyim çok fena dökülme var. 7 aylık bebeğim 3. Ay başladı dökülme. Benim Hamilelşkten önce de ara ara çok dökülmem olurdu alıştım artık. Vitamin kullanıyorum umarım kısa sürede biter artık her yerde saç görmekten bıktım. Şampuanlar ne olursa olsun etki etmiyor benim gittiğim doktorlar saç içten beslenir demişlerdi içeriden takviye lazım. Prp falan yaptırmıştım bir ara o da işe yarıyor. Emzirmem bitince gideceğim