Tazeanne95 çok zor iş bulmak .o sertifikası bu sertifikası istiyorlar ondan sonra lise mezununlarini öğretmen diye ise aliyorlar.lisans mezunu iş bulamıyor ama heryer lise mezunu alıyor fazla maaş vs. vermek istemiyorlar.aile ve sosyal hizmetler bakanlığı olarak en son veri giriş personeli diye başvuru yaptı arkadaşım o bile olmadı.hapishanelerde bı alan varmış sosyolog olarak şuan aklımda değil ayrıntısı oda olmadı.