Adakuss canim cok gecmis olsun lansinoh kremi kullandim ben gogus kremi ve zeytinyagi da cok iyi geliyor birde mastit gogusde sut kanallarinin tikanmasi demek ve tikandigi gibi gogus ortasinda yada yan taraflarda yuvalarlak beze.gibi oluyor anlarsin dokundugunda eger mastit olustuysa banyoya girdiginde oralari ovala ve yok et normal yasantindada sicak su torbasi koy isit ve ovala emzirirkende ovala ve emzir bol bol bebegin emdiginde de aciliyor ama bol bol ovala cunku kanal tikandiginda bebek de zor sut.aliyor insallah mastit degildir