Bende sezaryen oldum aldığım depend i hiç kullanmadan eve getirdim. Ameliyattan çıktığımda hemşireler beni giydirirken depend çıkarıyorduk kabul etmediler. Hastanenin kendi hazırladığı pamuklu sargı bezlerinden verdiler bayağı, onlar gayet iyi idare etti hatta eve gelince bile bir süre onları kullandım sonra pede geçtim. Bir daha doğum yapacak olsam maliyet hesaplar uyguna geliyorsa pamuklu bez yapardım. Ki ona bile gerek kalmazdı hastane bayağı veriyor. Depend gerçekten herşeyde olduğu gibi gereksiz pahallandı.