2 ay 1 haftalık benim bebiş hanımlar 1 haftadır sürekli herşeye ağlıyor uyumak istemiyor resmen huyu suyu değişti gözlerinden uyku akıyor uyumamak için kafasını sağa sola çeviriyor kolik mi oldu desem ama sabahları da ağlıyor acaba sütüm mü yetmiyor aç kalıyor atak dönemi mi kafamda deli sorular 😢😢😢 Önceden yatağında bırakıp ev işleri yapardım o kendi kendine uyurdu şimdi yanından 1 dakika ayrılsam kıyamet kopuyor 😢 Sizde durumlar nasıl bugünleri nasıl atlatıcaz ne yapmam gerekiyor