Buglem789 Kızlar bebegime bebek arabası alcam baktım begendikelrim var tesadüfen e bebege de bakym dedim orda bi tane 600 lira bebek arabası gördüm markası very ımportant baby kullanan var memnun mu yada başka marka da önerebilirisiniz
Haydinn Buglem789 bizde siyahı vardı yedekte canım fena değil iş görür yatar pozisyona getirdiğin zaman baya büyük yani oturur pozisyona da getiriliyor çift yönlü olması da güzel ben sadece sürüşte bi tık zorlanıyordum onun haricinde o paraya göre iyi
Buglem789 Haydinn hm anldm cnm ben yeni alcam ilk defa araştrdm begendigim bi kaç model var e bebekte bunu görünce fiyat olarak şaşırdım açıkcası kalitesi iyi mi die sagol yardımcı oldgın için 😊