Brcklc şöyle söyleyeyim, bir hafta ara vermek zorunda kaldım. Ben akşam 6 dan gündüz 1 e kadar beslenmeyi kestim yani 18-19 saat tuttum hep. Bazen 21-22 saat de oldu. Hatta gün 23 saat yaptım.
Kaçamak diye bir şey diyemem ben artı kalori hesaplaması yaptım günlük 1750 yi asla geçmedim genelde 1400-1500 kaloride kaldım, yeme saatleri içinde poaça da kek de pasta da çikolata da simit de yani kısaca canım ne istediyse az az yedim. Bir hafta bozmuş olmama rağmen 6.1 kilo verdim spor yapamıyorum ama günlük yürüyüşe çıkmaya çalışıyorum yarım saat de olsa bazen çıkamıyorum. Bol su içiyorum. Aç kalıp su içmemenin bir manası yok, su zaten kiloyu yakıyor. Birkaç gündür direnç kilosundayım kırmaya çalışıyorum onun için oruç saatini yüksek tutup daha sık jareket etmeye çalışıyorum. Bir hafta bırakmasaydım 7-7.5 kilo verirdim bir kilo daha fazla yani.