Kızlar doğum yapalı 4ay oldu hala adet olmadım oğlumda da 8ay sonra olmuştum ama kızımda daha garip hal aldı hergün belim ağrıyor sürekli idrarım geliyor kasıklarımı parçalıyorlar sanki doktora gittin bekle olursun belki dedi spiral takmadılar ilk ay artık takarlar heralde 4ay oldu ama adet görmedim