İlk çocuğum biraz zor oldu yani iğneler ilaçlar ile şimdi 2. Çocuğu istiyorum çünkü biraz daha zaman geçerse yaşım biraz geçecek gibi geliyor 30 yaşına giricem ağustosta . Pcos var bende eşimde de sperm azlığı vardı doğal çözümler doğal kürler ya da aldığınız doğal karisimlar ek biseyler deneyip gebelik yakalayan yardımcı olabilecek var mı? Deneyimlerinizi ihtiyacım var l