Kendimi ihmal etmekten çocuğuma bakmaktan ona iyi ve sağlıklı biri olmaya çalışmaktan çok yoruldum. Kızım doğduğundan beri beni aşırı yordu. 22 aylık ve hala yoruyo. Büyüdükçe daha beter hal aldı. 2 yaş sendromumudur nedir artık hiçbiiey yaşamak istemiyorum dedikçe sürekli bişeyler çıkıyo. Bide açılma meselem vardı önceki postlardan bilenler bilir. Artık öyle sıkıntılıyım ki açılmayo bile düşündüm. Eşmle sürekli kavgalıyız evde huzur yok. Ailem çok uzakta. Kızımla şurdan şuraya gidemiyorum 15 saatlik yoluda gidemem kimsede gelemiyo. Herneyse kısacası psikiatriye gidicem ama devlete. Devlet doktorları direk ilaca başlatoyomuş. Ben bunu kullanmadan iyileşemez miyim? İlaç kullananlar nasıl başladı neden başladı ve süreç nasıl ilerliyo? Özele değilde devlete gidenlere sormak istiyorum.